Συχνές Ερωτήσεις
1.Ποια είναι τα βήματα για μια ηλεκτρονική παραγγελία?
Τα βήματα για να πραγματοποιήσετε μια ηλεκτρονική παραγγελία είναι τα εξής:
- Αφού προσθέσετε στο καλάθι σας τα προϊόντα που επιθυμείτε, πατάτε το κουμπί Ολοκλήρωση Παραγγελίας. Έχετε το δικαίωμα να πραγματοποιήσετε παραγγελία και ως επισκέπτης.
- Συμπληρώστε τα στοιχεία αποστολής και χρέωσης.
- Επιλέξτε τον τρόπο πληρωμής, αποδεχθείτε τους όρους χρήσης και ολοκληρώστε την παραγγελία σας.
- Με την επιτυχή ολοκλήρωση θα λάβετε email με την περίληψη της παραγγελίας σας.
2.Είναι τα στοιχεία μου ασφαλή?
Πραγματοποιώντας αγορές από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα τα προσωπικά σας δεδομένα είναι απολύτως ασφαλή. Για περισσότερες πληροφορίες ανατρέξτε στην ‘Πολιτική Απορρήτου’.
3.Πως μπορώ να ενημερώνομαι για τα νέα της mobile genius?
Μπορείτε να κάνετε εγγραφή στο newsletter της εταιρίας για να ενημερώνεστε για τα νέα, τις τρέχουσες προσφορές αλλά και τις νέες αφίξεις προϊόντων που σας ενδιαφέρουν. Για την εγγραφή σας στο newsletter παρακαλούμε συμπληρώστε το email σας στο αντίστοιχο πεδίο στο κάτω μέρος της σελίδας.
4.Θέλω να ενημερωθώ σχετικά με τις παραγγελίες μου, τις αποστολές και τις χρεώσεις?
Ανατρέχοντας στα αντίστοιχα πεδία ‘πληροφορίες και ‘περισσότερα’ στο κάτω μέρος της σελίδας μας μπορείτε να ενημερωθείτε λεπτομερώς σχετικά με όποια απορία υπάρχει με την παραγγελία σας , τις αποστολές προϊόντων αλλά και τις χρεώσεις.
5.Πως μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας για περισσότερες πληροφορίες?
Για οποιαδήποτε διευκρίνιση, καθυστέρηση, απορία και σχόλιο μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας με διάφορους τρόπους.
- • Τηλεφωνικα:6974138000
- • Ε-mail:info@mobilegenius.gr
- • Social Media: Facebook , Instagram
6.Πώς μπορώ να προσθέσω τα επιλεγμένα προϊόντα στην Wishlist;
Εάν έχεις βρει κάποιο προϊόν που σε ενδιαφέρει, μπορείς να το προσθέσεις στην Wishlist σου. Θα βρεις την επιλογή «Προσθήκη στη Wishlist» ακριβώς κάτω από την περιγραφή του προϊόντος. Κάνοντας κλικ στο επιλεγμένο προϊόν έχει αποθηκευτεί στην προσωπική σου Wishlist. Μπορείς να μεταβείς αργότερα στη λίστα σου από την επιλογή «Wishlist» στην κεντρική σελίδα.
7.Τι πρέπει να ξέρω σχετικά με τις επιστροφές και τις ακυρώσεις?
Πηγαίνοντας στο πεδίο ‘’Ακυρώσεις και Επιστροφές’’ στο κάτω μέρος του ηλεκτρονικού μας καταστήματος θα βρεις όλες τις λεπτομέρειες σχετικά με τις ακυρώσεις και τις επιστροφές.
8.Έχουν εγγύηση τα προϊόντα σας?
Όλα μας τα προϊόντα έχουν την Εγγύηση των κατασκευαστών τους. Στα μεταχειρισμένα κινητά της Apple η εγγύηση είναι ένα (3) μήνες. Η απόδειξη που θα παραλάβετε θα φέρει τον αριθμό ΙΜΕΙ της συσκευής και θα πρέπει να την διατηρήσετε για όλο το χρονικό διάστημα της εγγύησης και με αυτή θα μας απευθύνεστε για τυχόν πρόβλημα της συσκευής σας.
9.Τι κάνω σε περίπτωση που έχω ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασης μου;
Μην ανησυχείτε! Επιλέξτε το πεδίο Ξεχάσατε τον Κωδικό Πρόσβασης στη σελίδα εισόδου/εγγραφής και το πρόβλημα θα λυθεί άμεσα, στέλνοντάς σας ένα email με ένα link όπου μπορείτε πατώντας σε αυτό να αλλάξετε τον κωδικό πρόσβασής σας.
10.Μπορώ να κάνω τις αγορές μου με τιμολόγιο;
Υπάρχει η δυνατότητα έκδοσης τιμολογίου για όλους τους επιτηδευματίες. Όλα μας τα προϊόντα υπάγονται στον ΦΠΑ 24% εκτός από τα μεταχερισμένα κινητά που υπάγονται στο άρθρο 45 του νόμου 2859/2000 και εφαρμόζεται ΦΠΑ 24% επί του περιθωρίου κέρδους.